Hoe blijf je op de hoogte van alles bij TV Reek?

Om met elkaar te communiceren, bijvoorbeeld over geplande evenementen, trainingen, toernooien, competities, etc. gebruiken wij de volgende middelen:

WhatsAppgroep “TV Reek berichten App”

Alle leden worden door ons toegevoegd aan deze WhatsApp groep. Voor deze WhatsApp groep is een beperkt aantal functionarissen beheerder, alleen zij kunnen berichten in deze WhatsApp groep plaatsen, leden kunnen daarop niet reageren in deze WhatsApp groep.

Via deze WhatsApp groep informeren wij alle leden over o.a.:

• aankondiging evenementen zoals in- en externe toernooien, husselavonden, etc.
  • verstuurde mail over bijv. inschrijven competities, trainingen, etc.
  • eventuele sluiting van de banen door weersomstandigheden

Zonodig wordt verwezen naar onze Website of naar een mail die verstuurd is naar het persoonlijk mailadres zoals dat bij ons bekend is.

Website:

Alle (actuele) informatie over TV Reek is te vinden op onze website www.tv-reek.nl. Alle aankondigingen van activiteiten worden op onze website geplaatst. Voor sommige activiteiten worden ook inschrijfformulieren op onze website geplaatst.

Je vindt er ook onze Statuten, Huishoudelijk Reglement, het bardienstreglement en onze gedragscode.

KNLTB ClubApp:

Wij gebruiken de KNLTB ClubApp. Bekijk dit filmpje om de mogelijkheden van de KNLTB-ClubApp te verkennen. Een volledige beschrijving van de KNLTB-ClubApp vindt je hier. Je kunt de app op je mobiel downloaden.

Aanmelden kan met je KNLTB-nummer (wachtwoord te verkrijgen via “wachtwoord vergeten”).

De KNLTB ClubApp geeft o.a. de volgende mogelijkheden:

• banen reserveren
  • overzicht van jouw competitiewedstrijden en resultaten binnen jouw poule.
  • een overzicht van leden
  • bevat een agenda met al onze activiteiten
  • je kunt met de ClubApp inschrijven op bar- of schoonmaakdiensten.

Facebook en Instagram:

TV Reek heeft een Facebook pagina voor externe communicatie.

TV Reek kun je ook volgen op Instagram: ?

We gebruiken soms ook e-mail om leden van specifieke informatie te voorzien. Houd daarom je e-mail adres actueel. Dit kun je zelf doen via:

• de KNLTB ClubApp (ga naar "... Meer", vervolgens rechtsboven klikken op 3 horizontale strepen en dan op "bewerken".)
  • deze website (ga naar de button "Mijn club" rechtboven op deze website, vervolgens naar "Mijn Profiel" ).

Ook baanreserveringen worden naar jouw E-mailadres gestuurd.