Baan reserveren door leden

Voordat je kunt spelen, dien je een baan te reserveren. Dit kan via de KNLTB-ClubApp of via deze website heel eenvoudig. Je kunt bij T.V. Reek 36 uur voordat je wilt spelen een baan reserveren voor maximaal 1 uur.

• KNLTB-Clubapp: klik hier voor een korte uitleg hoe je een baan kunt reserveren.
  • Website: reserveren via de website kan via de button "Reserveer je baan" rechtsboven de website.

Wanneer kun je spelen

Omdat wij kunstgrasbanen hebben kun je het hele jaar door op de banen terecht. Elke dag kan er van 08:00 tot 23:00 gespeeld worden. Voor jeugdleden geldt dat deze vanaf 19.00 uur geen banen meer mogen reserveren.

De banen worden door ons centraal gereserveerd voor:

• competitiewedstrijden
  • toernooien
  • husselavonden
  • trainingen
  • andere centraal georganiseerde activiteiten
  • verhuur via Meet&Play

Je ziet in de KNLTB-ClubApp of bij reserveren via deze website wanneer banen centraal gereserveerd zijn en daardoor niet beschikbaar zijn om vrij te tennissen.

Introduceren.

Wil je als lid van T.V. Reek tennissen met een niet-lid? Dat kan. De kosten hiervoor bedragen € 5,- per introducee.

Bij het reserveren van een baan kun je aangeven dat je met een introducee wilt spelen.  De kosten worden direct bij de reservering betaald via het bij de KNLTB bekende bankrekeningnummer..