Proeflidmaatschap

Speciaal voor nieuwe leden die tennis willen uitproberen maar niet direct een jaarabonnement willen afsluiten bieden wij een proeflidmaatschap aan.

Dit lidmaatschap kun je eenmalig afsluiten als je nog niet eerder lid geweest bent bij TV Reek. Je kunt hierdoor 3 maanden kennismaken met tennis, onbeperkt vrij spelen, tegen de reguliere kosten lessen volgen en meedoen met KNLTB open toernooien. Met een proeflidmaatschap kan er niet worden deelgenomen aan de KNLTB competities.

Na dit proeflidmaatschap zal TV Reek je benaderen om te zien of je je lidmaatschap wilt omzetten in een normaal lidmaatschap.

Tijdens het proeflidmaatschap hoef je nog geen bar en/of onderhoudsdiensten te draaien.

Kosten proeflidmaatschap senioren: € 35,-

Kosten proeflidmaatschap junioren: € 15,-

Aanmelden kan via deze link.

Heb je nog vragen over dit lidmaatschap? Schrijf dan naar [email protected] of meld je bij 1 van de bestuursleden.