Ledenmenu

De leden van T.V. Reek kunnen inloggen op onze eigen omgeving die alleen toegankelijk is voor alle leden van T.V. Reek. Klik rechtsboven op "Mijn Club". Na het invoeren van je bondsnummer en wachtwoord heb je toegang tot o.a. de volgende gegevens:

• jouw agenda (met o.a. jouw gereserveerde banen, bardiensten, wedstrijden)
  • diensten (openstaande diensten waarvoor je kunt intekenen)
  • baan reserveringen (door/voor jou gereserveerde banen)
  • ledenlijst
  • jouw profiel (jouw gegevens zoals bekend bij de KNLTB, deels kun je die hier zelf ook wijzigen).
  • apart ledenmenu (boven in scherm) waar wij informatie opnemen die alleen van belang is voor alle leden, zoals agenda en bijlagen voor een ledenvergadering.  Ga bovenin op de tab <Ledenmenu> staan, er wordt nu een dropdown menu zichtbaar.

Inlogproblemen?

Het wachtwoord dat je moet gebruiken is hetzelfde wachtwoord dat je gebruikt voor de KNLTB-clubApp.

Als je je wachtwoord vergeten bent, dan kun je op de inlogpagina van "Mijn Club" een nieuw wachtwoord aanvragen. Je hebt daarvoor wel je bondsnummer nodig.

Je ontvangt dan bericht op het e-mailadres dat bij de KNLTB en bij ons bekend is. Heb je na 10 minuten nog geen bericht ontvangen, kijk dan bij je spammails.